Kärlek

Jag är kär i Karro, hon är helt underbar mot mig! Hon skämmer bort mig så mycket! Vi va ute och drack igår några öl på Lilla torg, träffade en skit trevlig kille som vi hade kollat in, och ja vi sade det innan att han är nog bög, och visst va han det.. Men vi snackade med honom ett bra tag, skit trevligt! Karro skulle upp till skolan dagen efter så vi gick hem ganska "tidigt" runt 00 och slaggade.


Vi vaknade vi runt 07 och Karro fixade sig, jag satt i fönstret och tog en cigg och gick och lade mig efter att ha kollat klart på slutet av filmen American history X och Brüno (hade somnat båda gångerna till slutet) sedan kollade jag på ett avsnitt med Family Guy, efter det somnade jag och vaknade då upp till en underbar Karro som hade köpt en kebab till mig!!!! Fyfan älskar Malmö kebab!!! Och nu så lagar hon mat, vet inte vad det blir för gott, men hembakat bröd med oliver i vet jag iallafall, MUMS! Blir hungrig av att tänka på det. Hon låter mig inte städa eller något haha! Helt underbar kvinna det dära. Jag ska gifta mig med henne. Inte nog med att hon kan laga mat så är hon snygg, älskar håret (!) och så är hon skåning! Fyfan vad perfekt! Måste tilllägga att efterrätter är hennes specialitet!



Nu ska jag lämna detta extremt långa inlägg och göra något annat. Ska försöka lägga upp bilder också, men det blir väl när jag kommer hem?



Jajaj pouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0